0881101000 info@octoblue.nl

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

Wat is omnichannel?

Een omnichannel ondernemer gebruikt al het goede van de online wereld en al het goede van de offline wereld om de klant te bereiken.
Dus ze gebruiken een webshop om de klant online te vinden, een app om ze van gemak te voorzien en ze hebben een loyaltyprogramma of een spaarprogramma.
En al deze kanalen hebben dezelfde look en feel. Ze gaan naadloos samen. Dat is omnichannel.

Wat wil de klant op welk moment weten?

Stel vast via welke kanalen de klant je weet te vinden. En denk vanuit de klant. Wat wil de klant op welk moment weten?
Wanneer de klant in de winkel is wil hij bijvoorbeeld weten of iets op voorraad is. Dit kan via een bestelzuil. Op die zuil is de webshop te vinden en direct te zien of iets op voorraad is.
Een klant wil ook altijd korting of kunnen sparen voor iets. Wanneer de klant de app van de winkel op zijn telefoon heeft, kunnen er vouchers gedownload worden of klanten kunnen deelnemen aan een loyalty-programma.

{

Breng je webshop naar de winkelvloer

Welke kanalen levert Octoblue:

Z

Een webshop zodat je klanten je ook online kunnen vinden

Z

Een POS Systeem, dit is je basis

Z

Een bestelzuil in de winkel met je webshop en gekoppelde pin

Z
Z

Een Retail app, om in contact te blijven met je klant

omnichannel

Je kunt zelf bepalen hoe uitgebreid je het omnichannelplatform maakt. Dit hangt af van je budget maar het hangt ook af van het feit of je er tijd in kan en wilt investeren.
Ken je klanten en bekijk welke kanalen deze personen gebruiken en speel daar op in.
Waarom zou je omnichannel in gaan zetten?
Om het simpele feit dat een omnichannel klant drie keer zoveel besteedt als een klant die alleen de winkel bezoekt.

Meer weten?

Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op!

grow by Daria Moskvina from the Noun Project