0881101000 info@octoblue.nl

Veelgestelde vragen

Wat heb ik nodig om de mobiele kassa te kunnen gebruiken?

Daar heb je wifi voor nodig.

Kan ik het aantal gebruikers makkelijk uitbreiden?

Je kunt onbeperkt en gemakkelijk gebruikers uitbreiden.

Worden er backups gemaakt?

Er worden dagelijks backups gemaakt.

Ik heb hulp nodig voor een technisch probleem.

Voor zeer urgente technische problemen verwijzen we je door naar de helpdesk. Deze is te bereiken op 088 110 1000. Voor overige problemen vragen we je om in te loggen en een service ticket aan te maken.

Ik ben nog geen klant, maar heb interesse in Octoblue.

Vul dan het contactformulier aan op de site en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Kan ik ook met mijn eigen kassa werken én met de Smart POS?

Dat kan als je al werkt met een Vectron kassa. Meerdere koppelingen zijn in ontwikkeling. Maar voor nu is het alleen mogelijk om te koppelen met Vectron. Je kan de SmartPos wel gebruiken als standalone. Maar dan is deze dus niet gekoppeld met je kassa aan de balie.

Koppelen jullie ook aan een boekhoudprogramma? Zo ja, welke?

Ja, we koppelen met Snelstart, Twinfield, Exact.

Is Octoblue ook actief op social media?

Jazeker, we zijn actief op Linkedin, Facebook en Twitter.

Mijn kassa loopt vast, wat moet ik doen?

Controleer de netwerkverbinding. Het kan het zijn dat de verbinding instabiel is.